Scrapträff Örebro

Jaha, då har man varit på scrapträff iigen. Hur kul som helst. Men jag var lite klantig, glömde korten hemma... vad kan man tänka sig behöva på en scrapträff??? KORT kankse :-) Men det löste sig då jag hade kameran med mig och hade en del bilder i den som jag snabbt kunde framkalla på Korthuset. Så det blev lite gjort till slut i alla fall. Han med att göra 5 LO'er i alla fall. Speedscrapping som vanligt från min sidan. Blev nöjd med resultaten. Varm med i LO tävlingarna; skiss, tävlings kitt, och valfri.

Här är mina 5 LO'er

Skissen
image14

Tävlingskittet
image15

Valfri
image16

+ dem andra 2
image17

image18

Kommentarer
Postat av: Linda

Superfina kort :-) Vad hade du för bilder innan du fick Maja? ;-) KRAM

2008-04-02 @ 09:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0