PO.P REA

Då har årets Po.p rea startat. I torsdags klockan 10 var vi där Emma och Jag, smet ifrån jobbet en stund.
Skulle ha en jacka och det fick jag ta på. Lämnade tillbaka Majas jacka som hon haft ett år då det var ett litet hål i den och fick 295 kr tillbaka. Så den nya jackan blev gratis.

Detta köpte jag:
Skal jacka 295 kr
Skal byxor 245 kr
T-shirt gul 85 kr
T-shiet blå 85 kr
Röd t-shirt 65 kr
Cerise t-shirt 65 kr
Cerise svettiskjol 100 kr
Multirandiga strumpbyxor 65 kr
Vit/röd randiga strumpbyxor 50 kr
Vita strumpbyxor med röda blommor 50 kr
Strumpor 45 kr
Basrandig brun/vit tröja 100 kr
Basrandiga lånkallsonger brun/vit 85 kr
Grön tröja 95 kr (ej bild)
Brun/vit randiga strumpor till mig (ej bild)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0