27 mars

Jaha, Maja är fortfarande sjuk, värre än det var igår. Fick vattniga diareér igen. Sov sen i 5 timmar. Efter det var hon pigg och glad igen och inget mer där bak i blöjan. Konstigt.

Själv är jag helt slut, hur mycket ska man orka med egentligen?? Har varit hemma med Maja nu i 6,5 vecka sedan slutet av januari... Hoppas på en läkartid snart så vi kan komma fram till nått bra, sjukskrivning av henne eller nått så jag åtminstonde slipper pressen från jobbet ett tag.
Ringde äve själv min Familjeläkare för att jag vill kolla om jag också har Immunbrist, jag som är sjuk så ofta. Men det hade han ingen förstålese för att jag ville kolla. Vaddå, vad tror du man kan göra åt det då, var det svarte jag fick. Du är ju faktiskt 30 år.
Men eftersom det kan vara ärftligt vill jag veta om jag okså har det. Det kan ju vara bra att ge ett sånt intyg till chefen om inte annat så kanske man får lite bättre förståelse när man är sjuk ofta. Skulle väl få ta ett sånt test nästa gång jag var sjuk.

Ja, ja. Är själv ikväll då Andreas är på galej med jobbet. Han kommer inte hem förens vid midnatt. Ska väl bänka mig framför TV:n och se om det är nått att se.

Kommentarer
Postat av: carina

Men fy va jobbigt ni har det!!!! det kan inte vara lätt att aldrig få vara friska och hämta nya krafter.

Men jag hoppas du är laddad för i morgon i allafall, komma hemmifrån lite, pyssla och umgås med mig, det är aldrig fel;)
Kram

2008-03-28 @ 08:00:01
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Linda

Byt läkare!! Han ska stötta dej inte tvärtom... Hoppas ni hade en bra helg med mycket sol :-) KRAM Linda

2008-04-01 @ 21:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0