Oj vad tiden går fort...

Nu var det väl på tiden att jag skriven något här i bloggen, inte för att jag tror att någon fortfarande läser denna eftersom jag inte skrivit något på över ett halv år men nu ska det bli ändring på det.

Här har det hänt en deli alla fall. Det är snart dags för tillökning i familjen. Maja ska bli storasyster och hela familjen längtar så efter bebisen som är beräknad den 23 april. I skrivande stund är det ca 11 veckor kvar men troligen kommer bebisen att titta ut lite tidigare än så om vi ska tro på läkaren på SpecMVC. Försöker nu bara att förbereda mig mentalt på vad som hända skall och hoppas på att allt ska gå bra. De stora inköpen är avklarade såsom babyskydd till bilen.

En Acta graco med bas.

Vi har beställt syskonvagn för alla långa promenader som jag kommer att gå med båda barnen.
En brun babytravel

Sen har vi köpt en ny skötbädd till skötbordet. Så fint med spöket laban på.


Sen har jag förstårs köpt en del kläder till den lill*
Eftersom vi inte vet vilken sort så har jag köpt lite av varje.




Alla dessa kläder är i strl 50/56

Och sen 2 Me&I filtar som jag sparat.


Kommentarer
Postat av: carina

ojoj! ja tiden rusar verkligen fram! tänka att det snart är april och bebisen kommer♥ va mycket fint ni köpt!

2010-02-06 @ 12:42:52
URL: http://carinalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0