GOD FORTSÄTTNING

Ja, nu är det 2011, tänk vad tiden går fort.

Jul firades 3 gånger. Först med barnens morfar och min bror med familj sen med Andreas föräldrar min mamma och mormor, min bror med familj och sist ut med Andreas bror med familj. Men nu är det slut på julfirande. Nyår firades med vänner.


Maja klär granen

Julfin Vincent i Po.p från topp till tå.

Julfin Maja i Po.p klänning och Lindex strumpbyxor

Maja och jag på julafton

Maja och Vincent framför julgranen, Po.p från topp till tå båda.

Vincent med alla sina julklappar

Vincent på nyårsafton

Maja på nyårsafton, finklänningen åkte av nästan med det samma, men det här var ju fint det med. Tröja från MOLO och byxor från Po.p

Julfirande med kusinerna

Maja och pappa puss.


Kommentarer
Postat av: Helena

Kul att få läsa lite här och vilka fina bilder...:) Hoppas vi kan få till en träff snart. Felix och Moa vill ju träffa sina sysslingar...:) kram

2011-01-03 @ 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0